tirsdag 13. januar 2015

M A R M O R , 3 enkle D I Y

Før jul kjøpte jeg to ruller med marmorprint hos Søstrene Grene , dette er folie med lim på baksiden ! Genialt !
Her er tre tips til hva du kan bruke folien til :



Først ut er en ny blomstervase ...

Limte folien utenpå en tom tennbrikettboks , satt et norgesglass nedi slik at den er tett .

Nytt marmorbrett , dette var litt mer avansert men resultatet ble bra synes jeg :)
Marmor & kobber er vakkert !

Et slitent brett ble brukt , brukte tapetkniv for å få rette fine kanter .

Siste ut er et lite gammelt bord som ble "nytt" ..

Enkel å jobbe med og tar ikke lang tid ... To ting fruen liker godt !

Bloggen har hatt bursdag uten at fruen har fulgt med !!!
8 Januar ble bloggen
TRE ÅR !
Så stay tuned , en feiring må vi jo ha !

7 kommentarer:

  1. Hei hei :)
    Så utrolig lekkert da! Det er jo veldig lite som skal til for å gjøre noe gammelt nytt - kreativt tenkt.

    Ønsker deg en flott tirsdag.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. fantastisk lekkert :)
    fin tirsdag til deg!
    klem

    SvarSlett
  3. Så fint det ble- og smart :)

    Gratulerer så mye med tre års dagen og ønsker deg en fin uke :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  4. Looks beautiful. I love the marble optic! So elegant!
    Have a happy time
    Elisabeth

    SvarSlett
  5. Hei. Så masse flott du har laget. Gleder meg til å følge bloggen din. Klem Anna fra Hallingdal

    SvarSlett
  6. Dette ble fint !!! Jeg vil gjerne følge deg videre😀

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !