torsdag 22. januar 2015

Når fruen kjeder seg .....

Formen til fruen lar vente på seg .. OG da kjeder jeg meg , hodet vil ... men kroppen BLÅNEKTER !
Så da tusler jeg rundt, flytter på ting , snur kjøkkenbordet , tar pause... flytter på noen pyntegjenstander , hviler litt til .... Og sånn går no dagan !
Sutrer ikke , dette er blitt en vane og har heldigvis gleden av å trives i mitt eget selskap og hunden min da , MAX <3 Beste venn og en morsom skrue :)





En lerkekvist og en gammel  grønn vinballong er fint mot det hvite..

Hils på MAX :)

Snøen har (endelig) kommet til Sandefjord , og det er lysere på dagtid !!
Ettermiddagene er lysere også , så det går jo riktig vei !

Fått en ny " leieboer "
Søt , liten gullstrupe som igår satt i timesvis stille ...i ly for snøværet :)

Snart helg !

5 kommentarer:

  1. Hei Max - så søt du er :-)
    Så hyggelig med en liten leieboer - flott farve på fuglen :-)

    SvarSlett
  2. Huff å huff ikke kjekt når hode vil en ting,
    men resten av kroppen følger ikke etter.

    Ønsker deg masse god bedring.
    KLEM

    SvarSlett
  3. Så du prøvde deg på en Red Bull :) Jeg kjeder meg ikke så sånn sett kan jeg ikke si at jeg forstår deg- men jeg forstår deg 100 % med at nå er jeg lei- nå vil jeg ha meg selv og energi til det jeg vil tilbake :)
    Ønsker deg gode dager og at kroppen vil det du vil og at det blir en fin vår !

    God helg klemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Hei du - skjønner hvordan du har det! I alle fall dette med en splittet kropp;) Som "egentlig" kreativ og aktiv og sosial vet jeg hvordan det er å måtte gå sakte, men kjeder meg vel faktisk sjelden tror jeg, eller jeg bruker andre ord, som å mangle motivasjon....;) Har holdt på med slike bølgedaler så lenge at jeg har lært meg å sette pris på at kroppen min hjelper meg å roe ned, jeg VIL alltid så mye, og helst samtidig...! Lykke til med å finne dine grenser...Klem

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !